Η 2023 Eleusis European Capital of Culture είναι πλέον γεγονός και ήταν τιμή μου να αναλάβω τη μελέτη για την τουριστική στρατηγική (marketing & branding) του Δήμου Ελευσίνας Visit Eleusis.

Πρόκειται για μια μελέτη 400 σελίδων, όπου αξιοποιήθηκαν 10 ερευνητικά μοντέλα.
Ακολουθήθηκαν 3 διαφορετικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις (2 πρωτογενείς με χρήση ερωτηματολογίων και εξόρυξη δεδομένων αναζητήσεων στο διαδίκτυο, 1 δευτερογενής έρευνα).

170 ερωτηματολόγια, διαβούλευση με φορείς και επιχειρηματίες της Ελευσίνας και αρκετές επισκέψεις στο πεδίο.
Οπτικοποίηση ταυτότητας και branding του προορισμού (λογότυπο, σχεδιαστικά social media, σχεδιαστικά outdoor καμπάνιας, portal, φυλλάδια, καταχωρήσεις κ.α.).

Το link με την παρουσίαση της μελέτης: